Què és Vilamercat? 

Vilamercat és un mercat digital on trobaràs tots els productes necessaris per satisfer la teva cistella de la compra setmanal amb tota mena de productes, però amb una aposta ferma d'anar incorporant al nostre catàleg aquells productes de proximitat, sostenibles i respectuosos amb el medi ambient i les persones perquè puguis fer les teves compres, tal i com penses.

Qui som?

Vilamercat S.C.C.L som una cooperativa integral (treball, serveis i consum) on construïm serveis autogestionats, per posar el comerç de proximitat com la primera opció de compra responsable, per adquirir productes de qualitat, saludables i sostenibles.

Com funciona?

Pots fer la teva compra a través de la nostra web. Tan sols t'has de donar d'alta i navegar per les diferents botigues i productors de proximitat per afegir a la teva cistella tots els productes que necessitis i podras pagar còmodament amb targeta a l'entrega.

Els nostres socis Premium gaudeixen de entregues gratuïtes , si encara no ho ets i ens vols posar a prova, les nostres despeses d'enviament aplicables, si no superes els 100€ de compra, són des dels 6.80€ en funció del codi postal.

Tot el que compres ho reps en un únic lliurament, nosaltres recollim la teva comanda per les diferents botigues, i les lliurem a l'hora que ens has indicat. Ens ajustem a tu! 

On repartim?

Hem de diferenciar dos circunstancies , ja que tenim recursos logístics propis limitats podem cobrir el Baix Llogresat i Barcelonés amb entrega preferent, per la resta de poblacions treballem amb agencies GLS per entregues convencionals i SEUR Frio per entregues de producte fresc que requereixen una entrega refrigerada    

En cas que en aquest moment no repartim al teu municipi amb logistica propia, no et preocupis, treballem constantment per anar obrint noves zones de lliurament i oferir els nostres serveis arreu. Si esteu interessats en formar part de la nostra cooperativa i obrir un nou Vilamercat a la vostra ciutat, estarem encantats d'ajudar-vos a aconseguir-ho.

Quan repartim?

Depenent de la botiga on facis la teva compra, podràs rebre la teva compra avui mateix, demà o passat. Quan tu vulguis i a l'hora que tu vulguis!

Podràs seleccionar l’hora d’entrega en fraccions de mitja hora per a que mai deixis de fer res, per haver d'esperar un lliurament.

PRODUCTES I PREUS

Servei Multitenda a les teves compres

Des de Vilamercat podràs comprar a diferents botigues i productors de proximitat. Tot això d'una manera ràpida i senzilla ja que podeu visualitzar els productes seleccionats de diferents comerços en un mateix carretó i efectuar un pagament únic.

Hi ha una comanda mínima?

La comanda mínima és de 45€.

Com puc pagar la meva comanda?

Amb logistica própia sempre al moment del lliurament. Acceptem totes les targetes VISA o MasterCard de crèdit i dèbit.

En enviament amb agencia es requerira una transferencia previa a l'enviament 

Què passa si un producte no està disponible a la web?

A Vilamercat intentem tenir la major varietat de productes possible. Si no trobes el que busques, escriu-nos amb tots els detalls del producte que vols i la botiga que el ven. Ens posarem a treballar perquè estigui disponible en línia com més aviat millor! I en la mesura del possible ho lliurarem amb la resta de la teva comanda. Per fer-ho escriu a hola@vilamercat.cat o al whatsapp d'atenció al client +34 623 547 482

Què passa si el meu Shopper no troba el producte que vaig demanar a la botiga o supermercat? Hi ha alguna forma de substituir-lo per un producte similar?

En aquest cas, si el shopper no troben un o diversos productes, et trucarà per informar-te dels productes substitutius existents a l'establiment. Hauràs d'indicar al shopper quin dels productes substitutius desitges. En el cas en què no us aconsegueixin localitzar per procedir a la trucada de substitució, s'optarà per: no comprar el producte si no està disponible a la botiga.

Un cop realitzada la teva compra, t'enviarem un correu electrònic amb l'import final de la teva comanda.

SOBRE LA MEVA COMANDA

Puc realitzar canvis a la meva comanda una vegada confirmat?

Si falten més de dues hores per al lliurament de la comanda, podeu trucar al nostre número d'atenció al client i farem el possible per realitzar els canvis que sol·liciteu.

Puc canviar l'horari de lliurament una vegada confirmada la meva comanda?

Si voleu canviar l'horari de lliurament una vegada finalitzada la comanda, podeu trucar al nostre número d'atenció al client i farem possible per oferir-vos la millor opció.

Puc cancel·lar la meva comanda?

Si falten més de dues hores per al lliurament de la comanda, pots trucar al nostre número d'atenció al client i farem el possible per cancel·lar la teva comanda si així ho desitges.

Més detalls sobre la política de cancel·lació de comandes.

Què passa si tinc algun inconvenient amb la meva comanda?

Si tens dubtes o algun inconvenient escriu-nos a hola@vilamercat.cat o al whatsapp d'atenció al client +34 623 547 482. Posarem tot allò que estigui al nostre abast perquè la teva experiència de compra sigui completament satisfactòria.

Puc sol·licitar una factura de la meva comanda?

Juntament amb la comanda es lliura una còpia en paper a mès també la podràs descarregar on-line, la factura de la comanda estarà disponible a l'apartat de "les meves comandes" del teu compte.

SHOPPERS

Qui són els SHOPPERS?

Els shoppers són un equip de dones i hòmens experts en fer la compra amb una formació addicional facilitada per Vilamercat per assegurar-nos que reps la màxima qualitat. Un cop hagis triat tots els productes que necessitis, se t'assignarà un shopper que triara tots els teus productes un a un i a mà, assegurant-se de comprar la millor qualitat per a tu.

He de donar una propina al repartidor?

La propina no és obligatòria, però el teu repartidor segur que agrairà el reconeixement a la feina. El 100% de la propina és per a ell/ella.